InSocial

Achtergrond


Door de moordende concurrentie op het internet zijn klantmeningen enorm belangrijk voor bedrijven. Niet alleen krijgen ze daarmee essentiële feedback over hun producten en diensten: aanbevelingen zijn één van de grootste factoren bij de besluitvorming van klanten voor online business.

De vraag is: hoe kun je ervoor zorgen dat klanten deze waarderingen daadwerkelijk opsturen?

Oplossing


De sleutel ligt in het juiste moment. Door direct na een klantcontact of het moment waarop de klant geholpen wordt (happy moment) een uitnodiging te sturen voor een waardering van de klantervaring, worden zowel het aantal waarderingen als de hoogte daarvan gemaximaliseerd. Deze meningen kunnen dan eenvoudig worden ingezet als testimonials.

CS ontwikkelde deze tool voor KijkMijnHuis. De webapplicatie is geboren op Curaçao. In twee weken tijd is door vijf CS medewerkers op (en rond) het kantoor in Curaçao de basis voor de tool gelegd.

Resultaat


InSocial is een bijzonder succesvolle webapplicatie waarmee al verschillende grote Nederlandse organisaties werken.

Wilt u ook actief worden met Social Media?

Wij horen graag waar we je mee kunnen helpen..

U kunt ons makkelijk bellen: +31 10 2400934. Of stuur ons een e-mail.

Andere cases van CS