Mark & Mini

Achtergrond


Op basis van postcode / huisnummer combinaties kunnen de meeste consumentenprofielen worden geïdentificeerd. Via meer dan 60 kenmerken kan de doelgroep nauwkeurig worden bepaald voor adverteerders, zodat ze geen kostbare advertenties tonen aan mensen die daar toch niet in geïnteresseerd zijn.

Door de profielen te extrapoleren is het zelfs mogelijk om mogelijk relevante producten of diensten aan te bieden aan consumentenprofielen die vanuit zichzelf nog geen interesse daarin hebben getoond. Deze ingenieuze methode heeft al indrukwekkende resultaten geleverd voor het Rotterdamse bedrijf en haar klanten.

Oplossing


Op basis van postcode / huisnummer combinaties kunnen de meeste consumentenprofielen worden geïdentificeerd. Via meer dan 60 kenmerken kan de doelgroep nauwkeurig worden bepaald voor adverteerders, zodat ze geen kostbare advertenties tonen aan mensen die daar toch niet in geïnteresseerd zijn.

Door de profielen te extrapoleren is het zelfs mogelijk om mogelijk relevante producten of diensten aan te bieden aan consumentenprofielen die vanuit zichzelf nog geen interesse daarin hebben getoond. Deze ingenieuze methode heeft al indrukwekkende resultaten geleverd voor het Rotterdamse bedrijf en haar klanten.

Resultaat


Mark & Mini kan voor hun videoadvertenties een hogere CPM vragen, terwijl de adverteerder minder kosten heeft en een hogere conversie. De consument krijgt relevante reclames voorgeschoteld, tenzij deze zich afmeldt via de opt-out mogelijkheid.

Online visitor profiling iets voor u?

Wij horen graag waar we je mee kunnen helpen..

U kunt ons makkelijk bellen: +31 10 2400934. Of stuur ons een e-mail.

Andere cases van CS